عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

زندگی به قاتلان لبخند زد

جام جم آنلاین: با گذشت 2 مادر داغدیده از قاتلان فرزندان خود، 2 محکوم به مرگ به زندگی لبخندی دوباره زدند

عصمت‌الله جابری، سرپرست اجرای احکام دادسرای جنایی تهران درباره اعلام گذشت این 2 مادر داغدیده از 2 محکوم به مرگ به «جام‌جم» گفت: نخستین محکوم به مرگ جوانی به نام فرامرز است که به دنبال درگیری خیابانی با پسر 17 ساله‌ای به نام محمد در یکی از محله‌های فردیس کرج، وی را 14 تیر 85 با چاقو به قتل رسانده بود که پس از دستگیری و اعتراف به قتل، زندانی و در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد و پس از چند ماه قضات شعبه 28 دیوان‌عالی کشور حکم صادره را تایید و پرونده متهم به قتل را برای اجرا به دایره اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال کردند که چندی پیش مسوولان هیات صلح و سازش اجرای احکام دادسرا، موفق به جلب رضایت پدر مقتول شدند، اما مادرش، رضایت نداد.

با این حال، هیات صلح و سازش تلاش خود را برای جلب رضایت مادر جوان مقتول آغاز کردند تا عاقبت روز گذشته وی با مراجعه به دادسرا از خونخواهی گذشت و قاتل فرزندش را بخشید و جان دوباره به او هدیه داد.

نجات دومین محکوم به مرگ

قاضی جابری ادامه داد: دومین متهم به قتل هم، جوانی به نام قاسم بود که در درگیری خیابانی پسری به نام سعید را در قرچک ورامین با چاقو به قتل رسانده بود، و در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با توجه به تقاضای اولیای‌دم مبنی بر قصاص، به مرگ محکوم شد و حکم صادره از سوی قضات شعبه 26 دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و برای اجرا به دایره اجرای احکام به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و چندی پیش که متهم به قتل در آستانه مرگ قرار گرفته بود، هیات صلح و سازش موفق به جلب رضایت پدر مقتول شد و تلاش برای جلب رضایت از مادر مقتول ادامه داشت تا این‌که این مادر داغدیده هم، روز گذشته به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرد و قاتل فرزندش را بخشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://saygol.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی دارید . خسته نباشید از شما دعوت میشود برای بالا بردن آمار سایت یا وبلاگ خود از لینک باکس ما استفاده کنید فقط کافیست کد لینک باکس را بردارید و داخل قالب وبلاگ خود قرار دهید حجم صفحه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که باعث میشه در کمترین زمان ممکن صفحه نمایش داده شود . دارای کد برایی بلاگفا سایر وبها می باشد آمار کلیک لینک باکس ما بسیار عالی می باشد بزودی این باکس را با آمار بی نظیر خواهید دید منتظر ارسال لینک شما هستم. http://saygol.com
کد باکس 2 برای کاربران بالگفا و میهن بلاگ : <script language="javascript" type="text/javascript" src="http://www.saygol.com/engine/source.js"></script>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد