عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

دستگیری قاتلی که عمه و شوهر عمه‌اش را ...

مردی پس از قتل رساندن عمه و شوهرعمش، توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مردی 50ساله در 28خردادماه امسال به کلانتری 101 تجریش مراجعه و اعلام کرد که مدت دو ماه است ، عمه و شوهر عمه اش به طرز مشکوکی ناپدید شده اند .

به دستور روشن ، بازپرس شعبه سوم دادسرای جنائی تهران ، کاراگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مامور رسیدگی به این پرونده شدند که در این رابطه با تشکیل تیم ویژه ای ازکاراگاهان ، در اولین اقدام و طی هماهنگی با مقام قضائی از محل سکونت مفقودین در فرمانیه بازدید به عمل آمد و با توجه به بهم ریختگی وسایل منزل معلوم شد در آن محل اتفاق خاصی افتاده است.

در ادامه بررسی ها کارآگاهان متوجه شدند که از خودروی پراید متعلق به مفقودین نیز خبری نیست در نتیجه کاراگاهان برای رسیدن به زوج سالمند به اسامی حشمت الله ( 89 ساله ) و مهشید ( 80 ساله ) دستور توقیف خودرو را از قاضی پرونده اخذ کردند.

افسران این پرونده از طریق کاراطلاعاتی ، افرادی را به عنوان مظنونان پرونده شناسائی کردند تا این که در تاریخ 24تیرماه امسال خودروی پراید متعلق به حشمت الله در حوالی پل سیدخندان کشف شد و به همراه راننده به نام علی رضا ( 48 ساله ) که از بستگان این زوج سالمندبود به پایگاه یکم منتقل شد.

«علی رضا» پس از انتقال به پایگاه اعتراف کرد که 25فروردین ماه در پی کینه ای قدیمی به منزل این زوج رفته و ابتدا عمه پیرش را با چاقو از پا در آورده و سپس همسرش که در حمام بوده را نیز به قتل رسانده است و اجساد آن‌ها را در پتوهای جداگانه پیچیده و به خودروی پرایدشان منتقل کرده و با خودرو به بیابان‌های اطراف کیان‌مهر و ماهدشت کرج برده بود.

بنابر اعترافات فرد دستگیر شده ، متهم یکی از مقتولان را در اطراف کیان مهر و ماهدشت به آتش کشیده و نفر دوم را نیز در جاده چالوس به دره ای پرت کرده بود.

کاراگاهان درادامه رسیدگی به پرونده دریافتند ، متهم به قتل پس از ارتکاب به جنایت ، مجدداً به آن محل برگشته و مقداری از اموال منزل از جمله فرش و یکسری مدارک را به سرقت برده است که تحقیقات جهت روشن شدن سرقت نوع اموال و مدارک ادامه دارد. همچنین این متهم در این مدت همچنان از خودروی پراید استفاده می کرده است.

به گزارش ایسنا، فرد دستگیر شده در روند رسیدگی به پرونده، تیمی متشکل از کارآگاهان پایگاه یکم و تشخیص هویت پلیس آگاهی را به بیابانهای اطراف کیانمهر و جاده چالوس راهنمایی کرد که براساس آن مشخص شد که در29اردیبهشت ماه یکی از اجساد در محل پرتگاه کشف و پرونده مربوطه توسط پاسگاه ولی آباد کلاردشت به عنوان مجهول الهویه در جریان بوده است همچنین جسد به آتش کشیده دیگر نیز توسط کلانتری مهرشهر کرج به عنوان مجهول الهویه کشف شده بود پس از تشریفات پزشکی قانونی در بهشت زهرای تهران دفن شده است.

سرهنگ کاراگاه علی اکبرپور، رییس پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : از آنجایی‌که متهم انگیزه اش را از ارتکاب این جنایت ، یک کینه قدیمی عنوان داشته ، با توجه به سن بالای مقتولان و سرقت های به عمل آمده از محل جنایت به نظر می رسد انگیزه وی صرفا سرقت بوده که تحقیقات تخصصی در این خصوص و همچنین سوابق احتمالی اتهامی وی ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد