عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

Google Earth Pro v4.3.7284.3916

http://xxlimg.com/images/gc6cqvjysvdwx69dxf3b.jpg

حتما تا به حال نام Google Earth به گوشتان خورده است . نرم افزاری که با استفاده از آن قادرید تا از هر جای جهان عکس های ماهواره ای تهیه کنید . شاید خیلی از شما هم تا به حال از آن استفاده کرده اید و حتی از محل زندگی خود عکس تهیه کرده اید . ضمنا می دونید که مدتی است کاربران ایرانی ، قادر به دریافت این نرم افزار از سایت گوگل ارث نیستند و دانلود آن نیز از سایتهای دیگر با مشکل رو به است . قبلا در سایت شاهوار ، نسخه های مختلف گوگل ارث که قابل دانلود برای ایرانیان نیز باشد قرار داده شده بود . و یا حتی نسخه Portable ( فارسیش میشه : نسخه بدون نیاز به نصب ) . می دونید که گوگل ارث کاملا مجانی است … اما گوگل ارث نسخه ای دیگر نیز دارد با نام Google Earth Pro که آن نسخه مجالنی نبوده و می بایست آن را خریداری نمایید .
از بزرگترین مزیتهای نسخه حرفه ای (Pro) میتوان به امکان Zoom بسیار بیشتر و تصاویر بسیار به روز تر اشاره کرد . کافی است پس از نصب گوگل ارث ، کرک آن را نیز در محلی که برنامه نصب شده است انتقال دهید … همین ! به دنیای Google Earth خوش آمدید …


قابلیت های نرم افزار Google Earth Pro v4.3.7284.3916 :
- جستجوی مدارس , پارک ها , رستوران ها و هتل ها
- ذخیره و اشتراک گذاری مکان های جستجو شده محبوب تان
- پرواز به خانه تان از طریق تایپ یک آدرس و فشار دکمه Search و  زوم مستقیم بر آن
- و ...

دانلود - لینک غیرمستقیم (رپیدشیر) | لینک کمکی

نسخه پرتابل

حجم : 7.5 مگابایت

(بدون پسورد)
نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ق.ظ http://vb.blogsky.com

سلام من وبلاگ شما رو دیدم وبلاگ خوبی دارین به وبلاگ ما یه سری بزن و نظر بده راستش من دوست دارم ببینم نظر یه وبلاگ نویس حرفه ای مثل شما در مورد وبلاگ من چی. ضمنا اگه میشه یه کلیک روی تبلیغات اوکسین که داخل وبلاگم هست بکنین ممنونتون میشم. vb.blogsky.com
در ضمن من دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگه خواستید توی نظرات بهم بگید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد