عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

شمسایی در تیم ستاره‌های فیفا

جام جم آنلاین: شمسایی 33 ساله‌ که در 8 قهرمانی آسیایی فوتسال ایران نقش داشته است، 7 بار بهترین گلزن بازی‌ها شده و 4 بار عنوان فنی‌ترین بازیکن آسیا را به خود اختصاص داده و حالا یکی از 5 بازیکن برتر فوتسال جهان است.

روز گذشته گروه مطالعات فنی فیفا ،نام وحید شمسایی را در کنار 3 برزیلی و یک اسپانیایی در تیم فوتسال ستاره‌های فیفا قرار داد تا این یک سورپرایز بزرگ برای کاپیتان تیم ملی کشورمان باشد: برای من افتخار بزرگی است که در کنار نام‌هایی مانند تیاگو، فالکائو یا شوماخر برزیلی باشم.
خوشحالم که به عنوان تنها آسیایی فوتسال در جمع بهترین‌های جهان قرار دارم و به همین خاطر از همه آنهایی که به من کمک کردند تشکر کنم. شمسایی که عنوان بهترین گلزن فوتسال جهان را نیز در اختیار دارد، درخصوص حضورش در تیم منتخب فیفا افزود: جایی که به من در تیم داده‌اند نشان می‌دهد در کارم موفق بوده‌ام.تیاگو دروازه‌بان نام‌آشنای برزیلی است. کیکه اسپانیایی سوئیپر است و فالکائو و شوماخر در سمت چپ و راست بازی می‌کنند. من در ترکیب تیم به عنوان نوک حمله انتخاب شده‌ام، یعنی همان پستی که همیشه دارم.شمسایی انتخاب خود در تیم منتخب جهان را موفقیتی برای هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی ایران عنوان کرد و گفت: ما در برزیل تیم موفقی بودیم و فکر می‌کنم هر چیز که به دست می‌آید به همه تیم ایران تعلق دارد.قهرمانی باشگاه‌های آسیا تنها عنوانی است که شمسایی آن را هنوز به کارنامه خود اضافه نکرده است. برای همین عضویت در باشگاه فولاد ماهان و میزبانی اولین دوره این بازی‌ها که تا اسفند به تعویق افتاد، می‌تواند برگ جدیدی را به سوابق او اضافه کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد