عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

27 مهر

فروردین: امروز که ونوس وارد نهمین خانه تان یعنی خانه ریسک پذیری می‌شود، شما هم دوست دارید آروزهای خود را تغییر دهید. با وجود اینکه دوستی ایده‌آل در نظر شما لزوماً شباهتی با عشق‌های سنتی ندارد، ولی امروز فکرکردن به این جور عشق‌ها لبخند را روی صورت شما می‌نشاند. نیاز شما برای آزاد بودن و استقلال داشتن از همیشه بیشتر شده است و حتی اگر پای عشقی رمانتیک در میان باشد دوست ندارید آزادی‌هایتان محدود شود.

اردیبهشت: حالا که ونوس شروع به گشت وگذار در اطراف هشتمین خانه تان یعنی خانه «احساسات عمیق» کرده است، روابط دوستانه شما نیز پیچیده‌تر می‌شوند. حالا شما دوست ندارید فقط به خاطر اینکه با یک نفر احساس آرامش و امنیت می‌کنید رابطه تان را با او ادامه دهید. حتی اگر آسایش داشتن برایتان مهم است، راحت‌ترین راه را انتخاب نکنید و از ترس تنها شدن تسلیم نیازهایتان نشوید.


خرداد: هم اکنون ماه به نشانه تان بازگشته است و شما خیلی دوست دارید که که سفره دلتان را باز کرده و درمورد احساسات‌تان صحبت کنید. خوشبختانه اطرافیان‌تان هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایتان دارند، چرا که ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه «دیگران» حضور دارد. وقتی که شما یاد می‌گیرید عشقتان را بدون نگرانی و ترس آزادانه ابراز کنید، درعوض خوشبختی را پیدا خواهید کرد.


تیر: باوجود اینکه شما درگیر حوادث چند روز پیش هستید، ولی تعاملات و همکاری‌هایتان با افراد دیگر جالب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. احساسات شما خاطراتی مربوط به دوران کودکی‌تان را زنده می‌کنند، اما تمیز دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده و شرایطی که درحال حاضر موجود است امری مهم و حیاتی است. به خودتان این فرصت را بدهید که با شخصی که بهش اعتماد دارید از نظر احساسی ارتباط برقرار کنید.


مرداد: وقتی که شما می‌خواهید نظر خود را با رفتاری احساسی ابراز کرده و وقتی واضح و روشن احساسات قلبی خود را بیان می‌کنید، زندگی‌تان نیز وارد مرحله جالب‌تر و جذاب‌تری می‌شود. حتی اگر پیدا کردن آنچه که در عشق می‌جویید سخت است، ولی هم اکنون شما بیشتر دوست دارید بدون ترس و واهمه خودتان را به این جریان بسارید. اگرچه احساس امنیت و آسایش کردن در کنار دیگران کار راحتی نیست، ولی خیلی بهتر از این است که خودتان تنها باشید و همه این کارها را به تنهایی انجام دهید.


شهریور: شما لزوماً تنها کسی نیستید که در هر کاری زیاده روی می‌کنید، برای اینکه سخت گیری بیش از اندازه تان را اغلب اوقات روی خودتان اعمال می‌کنید! باوجود این حالا ممکن است مجبور شوید ماموریتی خارج از خانه و خارج از وظایف معمولی‌تان را قبول کنید، در صورتی که دوست دارید وقت‌تان را با خانواده سپری کنید. حتی اگر وسوسه می‌شوید کارهایتان را فعلاً به تعویق بیندازید، ولی باید قبل از استراحت کردن آن کارهایی که شروع کرده‌اید را پیگیری کنید.


مهر: هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می‌برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده‌اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی‌تان خیلی جدی به نظر نمی‌رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه‌هایتان نهراسید.


آبان: شما تازگی‌ها تمرینات نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای کند و کاو کردن در احساسات عمیقتان بیشتر دوست دارید شرایط جدید خود را ثابت نگه دارید و این کارتان آسایش و راحتی نزدیکان‌تان رانیز به همراه دارد. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.


آذر: امروز ونوس وراد نشانه تان می‌شود که برایتان خوش شانسی، عشق و حتی پول بیاورد!! از وقتی که ماه در برج جدی باقی مانده و تا 12 آبان نیز همانجا باقی ‌می‌ماند، خیلی خوب است با بیشتر کردن فعالیت‌های اجتماعی خود از نزدیکی نشانه تان با خورشید بیشترین استفاده را بکنید. خوشبختانه شما هم اکنون محبوبیت و شهرت بیشتری پیدا کرده‌اید، ولی این محبوبیت و توجه دیگران به شما می‌تواند از انجام دادن فعالیت‌های معمولی روزمره دورتان کند. اگر وسوسه شدید که بعضی وقتها از زیر کار فرار کنید، زیاد به خودتان سخت نگیرید!!


دی: امروز تمرکز کردن روی کار برایتان خیلی سخت شده است، چراکه فکر شما حسابی مشغول است و همه جا می‌رود! به علاوه ونوس نیز در دوازدهمین خانه‌تان حضور دارد و شما را به رویا پردازی تشویق می‌کند. اگرچه رویا پردازی کردن در حال حاضر زیاد خوب نیست، ولی شما باید روی اهداف بلند مدت و کارهایی که انجام دادنشان برایتان سخت است تمرکز کنید.


بهمن: حالا که ونوس در برج جدی جذاب و زیبا قرار دارد، شما احساس می‌کنید بیشتر از نیازتان حمایت و پشیبانی می‌شوید. در ضمن ماه مبارز برج جوزا نیز بهتان یادآوری می‌کند که اگر نتوانید برنامه‌های یکنواخت روزانه‌تان را بشکنید خیلی سریع خسته می‌شوید. پس اول در مورد برنامه و اهداف خود تا چند سال آینده فکر کنید و بعد برنامه ثابت و مشخصی برای رسیدن به اهدافتان تهیه کنید.


اسفند: نیازی به گفتن نیست که ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید، چرا که کارهای خیلی زیادی را شروع خواهید کرد که امکان تمام کردن تمام آنها را ندارید. شما فقط زمانی می‌توانید از برنامه‌های خود کاسته و فعالیت‌هایتان را کمتر کنید که بفهمید افراد دیگر به کمک‌تان نیاز پیدا کرده‌اند. اما در آن موقع هم تمام کارهای لذت بخش را از برنامه‌تان حذف نکنید، وگرنه بعداً افسوس خواهید خورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد