عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

5 ابان

فروردین: هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می‌توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

اردیبهشت: گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی ‌تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید -- و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید-- اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی ‌بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.


خرداد: امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.


تیر: در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.


مرداد: در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.


شهریور: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.


مهر: امروز شما وقتی که احساس ضعف و آسیب پذیری می‌کنید، سعی می‌کنید بیشتر از قبل همکاری و روابط خود را با افراد دیگر حفظ کرده و محبت‌های آنها راجبران کنید. اما باوجودی که ماه در نشانه تان قرار دارد این استراژی کارساز نخواهد بود و همچنین با توجه به این که ونوس و نپتون نیز به این چرخه اضافه شده‌اند، بهتر است به معنویات بیشتر از مسائل شخصی توجه کنید.


آبان: حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات‌تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می‌دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.


آذر: خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت‌های افراد دیگر را می‌شناسید و می‌توانید با توجه به این محدودیت‌ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی‌شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می‌شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.


دی: امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.


بهمن: شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.


اسفند: حالا که ونوس زیبا با نپتون رویایی در خطی مستقیم قرار می‌گیرد بهترین هدیه‌ای که می‌توایند به خودتان بدهید، زمانی برای خیال پردازی کردن است. این تقابل شما را ازمسئولیت‌های روزانه دورکرده و به دنیایی می‌کشاند که می‌توانید در مورد هر چیزی خیال پردازی کنید. به جای اینکه سعی کنید به خاطر سازنده بودن خود را تحت فشار قرار دهید، خودتان را در این سفر جادویی معنوی قرار بدهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد