عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox 3.5.5 Final

http://img98.com/images/iki0zvupjytshn2bjw6e.png


برای جستجو در اینترنت و مشاهده وب سایت ها از برنامه های مرورگر ( Browser ) استفاده می شود. از معروفترین مرورگرهای دنیا می توان به Internet Explorer که محصول کمپانی بزرگ Microsoft می باشد و به همراه سیستم عامل ویندوز در اختیار کاربران قرار می گیرد و همچنین Mozilla FireFox اشاره نمود . در بازار رقابت مرورگرهای اینترنتی دیگر نرم افزارهایی را می توان یافت که آن ها نیز دارای محبوبیت بین طرفداران خود می باشند. از این دسته می توان به Acoo , Opera اشاره نمود. مرورگرهایی که توسط شرکت های نرم افزاری ساخته می شوند هر یک دارای ویژگی و ابزاری می باشند که برای جذب کاربران بیشتر در آنها قرار داده می شود. FireFox که یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر وب می باشد امروزه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و در بازار داغ رقابت با مرورگر شرکت مایکروسافت نیز در بسیاری موارد پیشی گرفته است.

Firefox همان طور که در بالا اشاره شد یکی از پرطرفدارترین مرورگرهای موجود می باشد. استفاده از این مرورگر و قابلیت های موجود بر روی آن باعث شده تا روزانه به تعداد کاربرانی که به دسته طرفداران firefox افزوده می شوند اضافه شود. از ویژگی های موجود در این مرورگر می توان به مواردی همچون باز کردن چندین صفحه وب در یک پنجره از برنامه در برگه های مختلف ، قابلیت فیلتر نمودن و جلوگیری از اجرای تصاویر فلش ، دارای ابزاری برای جلوگیری از باز شدن پنجره های کوچک تبلیغاتی ( Pop-up )، قابلیت نمایش صفحات سایت وب به صورت Full Screen ، دارای ابزار امنیتی برای حفاظت از پسورد های اینترنتی شما ، ابزار کنترل پنجره های Pop-up و ... اشاره نمود. قابلیت نصب Add-on های متنوع و فراوانی پلاگین های کمکی این مرورگر به علت Open Source بودن این نرم افزار از دیگر مزیت های این مرورگر می باشد.

+ کسانی که از مرورگر فایرفوکس استفاده می کنند نیازی به دانلود این نسخه ندارند . برای Upgrade کردن به نسخه 3.5 از شاخه Help با کلیک بر روی  Check For Updates می توانید مرورگر خود را Upgrade کنید .

 دانلود - نسخه ویندوز - 7.69 مگابایت

 دانلود - نسخه لینوکس - 9.40 مگابایت

 دانلود - نسخه مک - 17.58 مگابایت

(بدون پسورد)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد