عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

فال روز 10شهریور

فروردین: حالا که ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فکر بهتر کردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن کارهای سخت پرهیز کنید. برای مثال به جای اینکه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات کنید، کم کم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های کوچک نتایج بزرگی در پی دارد.

اردیبهشت: امروز برای انتخاب کردن یک تفریح و یا سرگرمی‌جدید روز مناسبی است، ولی باید تفریحی را انتخاب کنید که قبلاً در موررش فکر کرده باشید. اگر سرگرمی‌شما برایتان مفید هم باشد که چه بهتر!! اگر چه الان شاید وقت مناسبی برای باغبانی نباشد، اما شما می‌توانید در گوشه‌ای از حیاطتان باغچه‌ای کوچک و زیبا ترتیب دهید.


خرداد: به جای اینکه کارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم کار کنید، می‌توانید برای مدتی از زیر کار فرار کنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را کار کنید. به هرحال شما نمی‌توانید کاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل کنید. بعد از این کار شما می‌توانید به بچه‌هایی که در محوطه شنی پارک بازی می‌کنند بپیوندید!!


تیر: شما امروز با خواهر و برادر و یا با یکی از دوستان نزدیکتان مجادله‌ای لفظی خواهید داشت. اما نباید اجازه بدهید که این حادثه تمام روزتان را خراب کند. شما در مقاومت کردن در برابر تجربه‌های قدیمی‌ لنگه ندارید! ولی از تجربیات هیجان انگیز و به یادآوری خاطرات روزهای سخت لذت می‌برید. ولی نباید فراموش کنید که که زندگی کردن در زمان حال از فکر کردن به گذشته شیرین‌تر است.


مرداد: شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. اگر این اتفاق افتاد سعی نکنید که ماجراهای احساسی را تحت کنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش کشید همراهش بروید. اما تا زمانی که این کار را نکرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنید بهتر است.


شهریور: امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینکه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت کردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فکر کردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینکه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید که با هر سازی برقصید!!


مهر: امروز ماه دردوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافی برای فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش‌های متملقانه ندارد. راه‌های خیلی زیادی برای نیایش کردن وجود دارد. راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.


آبان: مهم نیست که امروز چقدر کار دارید- چه از نظر پروژه‌های کاری و چه از نظر وظایفتان نسبت به خانواده- حتماً وقتی خالی پیدا کنید، بنشینید و در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد فکر کنید. ماه هنوز در خانه یازدهم شما یعنی خانه اهداف بلند مدت قرار دارد و از شما می‌خواهد که ذهنتان را از سیاست‌های کاری دور نگه دارید. نگران هفته آینده نباشید. چه بخواهید چه نخواهید آینده فرا می‌رسد.


آذر: شما در عین حال که در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یک راهنمای شجاع را بازی می‌کنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان کاری که به نفع همه باشد کافی نیست، چراکه برای اینکه بتوانید برای انجام دادن کارهایی که دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید کارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما کنترل خود را از دست می‌دهید آنها کاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌کنند. کمتر به ظاهر خود توجه کنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از کمک افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده کنید.


دی: اگر به مسافرت رفتن فکر می‌کنید و یا می‌خواهید برای پیک نیک از خانه خارج بشوید، امروز برای برنامه ریزی کردن روز مناسبی است. خوشبختانه اکنون که شما زیاد ماجراجویی و ریسک پذیری را دوست ندارید راحت‌تر می‌توانید با اوضاع و شریط کنار بیایید. امروز وقتی در مورد یکی از افراد فامیل صحبت می‌کنید می‌توانید به شایعات بی اساس در مورد او گوش بدهید. این سخن بدین معنی نیست که شما دنبال فضولی کردن در زندگی خصوصی مردم هستید!! بلکه می‌توانید کارهای لذت بخش‌تر دیگری هم انجام بدهید.


بهمن: اگر شما دنبال معامله‌ای تجاری هستید، حتی اگر روزهای قبل هم کار خاصی نکرده باشید، امروز بهترین فرصت برای گرفتن تصمیم نهایی است. چیزی که اهمیت دارد این است که زودتر دست به کار شده و عزم خود را جزم کنید. امروز روز خوبی برای یادآوری خاطرات گذشته نیز است؛ ولی با فکرکردن به حواث تلخ که هیچ سودی هم برایتان ندارند خودتان را ناراحت نکنید.


اسفند: شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد