عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

مجتبی جباری ازدواج کرد !


مجتبی جباری با موهایی اتو شده و سیخ ، پشت یک مرسدس مشکی کروک . هرکسی که در خیابان فرشته این صحنه را دید ، با کمی مکث متوجه می شد که جناب داماد خوشبخت ، مجتبی جباری، ستاره ساده استقلال است که برای مراسم عروسی، به تالاری میرود که میهمانها در انتظارشان ایستادهاند .

جباری که برخلاف میل خود در یک ماه گذشته یکی از پرسروصداترین بازیکنان فوتبال ایران بوده است ، سرانجام ازدواج کرد و از روزهای آینده به طور جدی روی آینده فوتبالی خودش فکر خواهد کرد . او همه چیز را به بعد از مراسم ازدواج موکول کرده بود و حالا زمانی است که طرفداران استقلال در انتظار پاسخ او به مدیرعامل استقلالاند .
جالب اینکه واعظ آشتیانی مدیرعامل استقلال روز جمعه به همراه سایر مقامات این باشگاه و پنج نفر از بازیکنان ، میهمانان ویژه جباری در مراسم ازدواج بودند . این دیده بوسی شاید باعث شود که جباری تغییر عقیده داده و کمی در سختگیریاش نسبت به استقلال تغییرات بدهد . آبیها یک تاج گل بزرگ هم به مراسم ارسال کرده بودند که توسط محمد حیرانی مدیر روابط عمومی باشگاه تحویل شد .

 نکته جالب ، غیبت اکثریت بازیکنان بود . در این مراسم میلاد نوری ، بیژن کوشکی ، امید روانخواه ، مهدی امیرآبادی و پژمان منتظری حضور داشتند .  ظاهرا کارتهای دعوت در اختیار روانخواه بوده که او فراموش کرده بین بازیکنان تقسیم کند . علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال هم از غایبان این مراسم بود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد