عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

دستگیری ماهی گیران ایرانی توسط گارد ساحلی عربستان

نیروهای گارد ساحلی در قایق های صیادان ایرانی کالاهای قاچاقی کشف نکرده اند. این صیادان هنگام صید ماهی از مسیر خود منحرف شده اند و اشتباهی وارد آبهای عربستان سعودی شده اند.
عصر ایران – نیروهای گارد ساحلی عربستان سعودی روز جمعه سه قایق ماهیگیری ایرانی همراه با 9 سرنشین را در سواحل شرقی عربستان دستگیر کردند.

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از شبکه خبری العربیه، سرهنگ " محمد سعد غامدی" سخنگوی گارد ساحلی منطقه ای دمام در شرق عربستان اعلام کرد: نیروهای ساحلی عربستان سه کشتی ایرانی همراه با 9 سرنشین آنها را که مجوز استفاده از آبهای عربستان را نداشته اند متوقف کرده و آنها را روانه منطقه ای امن برای انجام تحقیقات کرده اند.

سرهنگ غامدی اضافه کرد: این سه قایق ماهی گیری «اشتباهاً» برای صید کردن ماهی وارد آبهای عربستان شده اند.

سخنگویی گارد ساحلی با بیان اینکه صیادان ایرانی برای انجام تحقیقات کماکان در بازداشت نیروهای عربستان هستند تاکید کرد: نیروهای گارد ساحلی در قایقهای صیادان ایرانی کالاهای قاچاقی کشف نکرده اند. این صیادان هنگام صید ماهی از مسیر خود منحرف شده اند و اشتباهی وارد آبهای عربستان سعودی شده اند .

محمد سعد غامدی افزود: این اتفاق یک امر طبیعی در بین کشور های منطقه است که در بعضی از مواقع صیادان ماهی از مسیر خود منحرف شده و وارد آبهای کشور همسایه شوند. کمااینکه در دو ماهه گذشته قایقهایی از عربستان سعودی از مسیر خود منحرف و وارد آبهای ایران شدند که بلافاصله توسط نیروهای ساحلی ایران دستگیر و بعد از انجام تحقیقات توسط نیروهای ساحلی ایران، قایقهای عربستان آزاد شدند.

سرهنگ غامدی در ادامه اضافه کرد: ورود قایقهای ایرانی که در روز جمعه اتفاق افتاد به این خاطر اتفاق افتاد که در این منطقه علائمی وجود ندارد .
نظرات 1 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ

سلام دوست خوبم.
سلام دوست بلاگ اسکاییم!
همایش بزرگ بلاگ اسکاییها رو دیدی؟
کدوم همایش؟به این لینک برو:
http://www.zavyeh.com/?do=cat&category=16
شرایط تبادل لینک با سایت زاویه با روزانه 1000 بازدید کننده در روز در صفحه اول سایت اومده.توهم میتونی به جمع ما بیای.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد