عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

عکس - فیلم - بازی - اخبار - موبایل - مدل

بروزترین وبلاگ فارسی زبان

جوانی بر اثر بلعیدن 17 بسته شیشه جان داد

ایسنا: مرگ یک جوان بر اثر بلعیدن بسته‌های شیشه موجب شد بازپرس جنایی تهران، ردیابی یک باند قاچاق شیشه را آغاز کند.

ساعت 24 شب گذشته (یکشنبه) ماموران کلانتری 160 خزانه از طریق گزارش مسوولان یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران در جریان مرگ مشکوک جوانی به نام میلاد 25 ساله قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را به قاضی حسین روشن، بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع دادند.

با صدور دستورات قضایی از سوی بازپرس ویژه‌ی قتل، تحقیق از فردی که متوفی را به بیمارستان انتقال داده بود آغاز شد و به این ترتیب ماموران توانستند زوایای پنهانی از این مرگ را کشف کنند.

با انتقال این شخص به دادسرای امور جنایی تهران، وی به بازپرس گفت: حدود ساعت 10:30 شب گذشته میلاد زنگ خانه‌مان را به صدا درآورد و زمانی که به دم در مراجعه کردم، دیدم صورتش قرمز شده و مدام می‌گوید گرمم است. از من خواست به او اجازه بدهم به حمام برود. من اول به خاطر آنکه همسر و فرزندانم در خانه بودند به او اجازه ندادم اما نهایتا وقتی دیدم اصرار می‌کند، او را به داخل خانه راه دادم تا به حمام برود. زمانی که از حمام خارج شد، تقریبا بی‌حال بود. زیر بغلش را گرفتم و متوجه شدم بیهوش شده است.

وی اضافه کرد: میلاد قرار بود 17 بسته کوچک شیشه را ببلعد و آنها را به کشور تایلند ببرد. احتمال می‌دهم که بر اثر باز شدن بسته‌های شیشه در شکمش مرده باشد.

در پی اظهارات این فرد، بازپرس شعبه‌ی سوم بازپرسی (ویژه‌ی قتل) دادسرای امور جنایی تهران پرونده را با صدور قرار قانونی جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ماموران آگاهی قرار داد.

به گزارش ایسنا، قاضی روشن در این زمینه گفت: با توجه به این حادثه می‌توان احتمال داد که یک باند قاچاق شیشه به همین طریق به انتقال مواد روانگردان به کشورهای جنوب شرق آسیا اقدام می‌کنند، لذا جهت ردیابی چنین باندی دستورات قضایی لازم صادر می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد